anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

بعد از مهد کودک

1392/2/8 13:17
نویسنده : مامان آنیسا
444 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم امروز داشتم همش به این فکر میکردم که چقدر بعد از رفتن به مهد تغییر کردی .یول

روز اولی که بردمت مهد تو جمع بچه ها که قرار میگرفتی فوری میومدی پشتم کز میکردی و دوباره میرفتی

داشتی کتاب میخوندی که یکی از دوستات اومد از دستت کشید تو هم فوری اومدی پیش منو ازم کمک

خواستیاسترس خیلی نگرانت بودم که چرا نمیتونی از حق خودت دفاع کنی.اما الان تو جمع مثل یه سرگروه رفتار

میکنی اسباب بازی ور میداری و پیش همه بچه ها میری و بازی میکنی.این هارو روزا اول سال که کارم کمتر

بود میومدم از دوربین مهد نگات می کردم .ظهر هم دنبالت میام باید تو حیاط بازی کنی تو صف واسه

سرسره که وایسادی دو دستی سرسره رو میگیری که کسی جات و نگیره بعضی وقتا هم جای یکی

دیگرو میگیری که این کار خوبی نیست وروجکمشیطان .شش دنگ حواست به وسیله هات وقتی میام دنبالت اول

کیفت و

از خاله رویا میگیری بعدش میای .دیروز تو لیوانت واست آب ریخت داشتی میخوردی من اومدم دنبالت فوری 

رفتی به خاله گفتی درشم بدهنیشخند.یه چیز دیگه هم این که تو باید تو گروه زیر سه سال باشی اما هیچ علاقه ای

به اون کلاس و بچه هاش نشون نمیدادی همش میخواستی از اونجا فرار کنی و بری کلاس بغلی که مال

بچه های چهار سال به بالا بود خلاصه هم موفق شدی با رضایت من رفتی تو کلاسی که کوچکترین

عضوش خودتی البته این واست بد نشد چون مربیا کلی حواسشون بهت هست .

وقتی پارک هم که میریم همش دنبال پسر بچه های بزرگ که دارن فوتبال بازی می کنن میری.چشمک

نفسم زود بزرگ شدن خوب نیست از کوچیکیت لذت ببر عمرم.ماچ

نفسم یه وقتهایی که خسته ام یا اینکه دلم گرفته بهت میگم نانا یکی بلند بلند بخند تو هم بلند و به زور  

میخندی و کلی مامان سر کیف میاد و حالش خوب میشه.خجالت

هر وقت که مامان رو تخت دراز بکشم فوری میای پیشم میگی مامانی اشتل من      جااااااااااااانملبخند

ملیضی سما خولدی (سرما خوردی) قلص خولدی تمام غم و غصه هام از یادم میره و خدا رو به خاطر

داشتنت شکر میکنم .    بغل    عاشقتم نفسمقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

برای نقطه:نقطه عزیزم دیگه نیستی من و ببخش میدونم میفهمیناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیلا
14 اردیبهشت 92 9:56
افرین به این دخملی که تو مهد خوب اخت شده .