anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

عاشقتم نفسکم

1392/2/7 12:51
نویسنده : مامان آنیسا
519 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم نفسم

چشم چشم دو ابرو ...... نگاه من به هر سو

 

پس چرا نیستی پیشم ؟..... نگاه خیس تو کو ؟

 

گوش گوش دوتا گوش ..... یه دستباز یه آغوش

 

بیا بگیر قلبمو ..... یادم تورا فراموش

 

چوب چوب یه گردن ..... جایی نری تو بیمن !

 

دق می کنم میمیرم ..... اگه دور بشی از من

 

دست دست دوتا پا ..... یاد تو مونده اینجا

 

یادت میاد که گفتی ..... بی تو نمیرم هیچ جا

 

چوب چوب یه گردن ..... جایی نری تو بیمن !

دق می کنم میمیرم ..... اگه دور بشی از من

دست دست دوتا پا ..... یاد تو مونده اینجا

یادت میاد که گفتی ..... بی تو نمیرم هیچ جا

من ؟ من ؟ یه عاشق ..... همون مجنون سابق

 

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان فنچی
31 اردیبهشت 92 22:55
یادش بخیر
سارا
9 تیر 92 19:41
ای جانم چقد نازه خدانگه داره براتون