anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

من یه مادرم

1392/4/16 9:26
نویسنده : مامان آنیسا
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من دختر قشنگم مهربونم دلم برات یه عالمه تنگ شده تند تند به ساعت نگاه می کنم تا 1/30 بشه پر بکشم طرفتفرشتهدخترک شیرین زبونم هر روز ازروز قبل شیرین زبون تر و خانوم تر میشی روزی هزار بار خدارو به خاطر وجود نازت شکر میکنمبغلوقتی که بهت میگم خیلی دوست دارم و تو هم تو جوابم میگی منم خیلی دوست دارم اونوقته که دیگه هیچی نمی خوام بعضی وقتا دوست دارم زمان وایسه ثانیه هارو نگه دارم که انقدر تند نرن و من بتونم بیشتر حظ عشقی که بهت دارم و ببرم.خیلی وقتا دلم واسه پنج شش ماهگیت که مثل پنبه تپل بودی تنگ میشه لبخندماهکم این و بدون که مامان خیلی عاشقته و واسه هر لحظه شاد بودنت هر کاری میکنه تو تمام زندگی من و بابائی هستی تاابد دوست داریمماچ

...............................................

مامان امیر رضا (دوست مهدت)میگفت هر وقت امیر رضا میاد خونه میگه من خیلی آنیسا رو دوست دارم آنیسا پرنسس منه

از الان این حرفا من دخترم و به هیشکی نمیدمنیشخندزبان

...........................................

زندگی همچنان جریان داره آروم و پیوسته خدارو شکر

..........................................

 

من یه مادرم هرچقدر هم سعی کنم استرس و نگرانی ازم دور نمیشه روزای بد از ذهنم پاک نمیشه بی خوابی گورش و گم نمیکنه اما تلاش میکنم تو همیشه شاد باشی و بخندی بهترین هدیه زندگیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)