anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

پستوووووووووووووووووونک

1392/2/24 10:47
نویسنده : مامان آنیسا
445 بازدید
اشتراک گذاری

نفس طلای مامان مرحله دوم ترک پستونکت با موفقیت تموم شد و شما خلاصه با پسته عزیزت خداحافظی

کردی نیشخندالبته ترک پستونکت و مدیون خاله رویا (مربی مهدت)هستیم .چند روز اول ازت خواست که 

پستونکت و بهش بدی تا برات بشوره شما هم بهش میدادی اما خاله می برد تو ساکت می ذاشت و تا ظهر

بهت نمیداد با من هم هماهنگ کرد که بعد از ظهر هم همین کارو کنم آخه عقیده داشت چون هیچکدوم

از بچه های کلاس پستونک نمی خورن آنیسا هم خودش کم میل شده بزار هیچ فرقی با بچه های دیگه

نداشته باشه منم که کلا با پستونک خوردنت مخالف بودم از خدا خواستهزبانبعد از ظهرا یکی دوبار ازم

خواستی منم گفتم دست رویا جون همین شد که دیگه نخواستی الان دو هفته هست که شب ها هم

پستونک نمی خوری ماچپروژه ترک با موفقیت انجام شدتشویق

جریان سوراخ کردن پستونک و ترک مرحله اول و براش تعریف کردم و گفت شما اول باید خودتون ترک کنین

و با اعتماد و اطمینان ازش بخواین تا آنیسا هم بدون چون و چرا قبول کنه و واقعا" درس بزرگی

بود واسه من فکر نمیکردم به این راحتی بخوای شب بدون پستونک بخوابی و خیلی تو خوب خوابیدنت

تاثیر داشت چون دیگه بهانه بیدار شدن نداری عزیزکم.خوابماچ

آخرین پستونک

پستونک

پستونک

 دووووووووووووووووست داااااااااااااارررررررررمممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمر.مامان پارسا.
9 خرداد 92 11:07
چه دختر نازی دارین هزار ماشالا ممنون از مطالب خوبتون راجبه پستونک گیرون واقعااااااااااااااااااااا مرحله سختیه