anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

کنار تو فقط آروم می شم

1391/10/29 23:16
نویسنده : مامان آنیسا
305 بازدید
اشتراک گذاری

کنار تو فقط آروم می شم . پر از دلشوره ام هر جای دیگه

تو تقدیر منی بی لحظه ای شک چشات  اینو بهم هر لحظه می گه ....

تو می خندی پر از لبخند می شم تموم زندگیم خوش رنگ می شه

صدای پای تو تو خونه هر روز واسه من بهترین آهنگ می شه .

تو که باشی همه دنیا شبیه آرزوم می شه روزای سرد تنهایی تو که باشی تموم می شه ..

چقدر خوشبختی نزدیکه کنار من که راه میری از این دنیا رها می شم تو که دستامو می گیری ..

تو که خوشحال باشی خوبه خوبم . دیگه از زندگی چیزی نمی خوام .

حالا که دست تو تو دستامه چه فرقی می کنه کجای دنیام ...

با عشق تو همه دنیا به چشمم پر از تصویر های خوب شاده

به شوق بودنت حالا خدا هم به من یک قلب عاشق هدیه داده .

کنار تو فقط آروم می شم

****

چقدر دلم واسه روزایی که گذشت تنگ شده واسه اولین باری که بغلت کردم .

 

واسه موقع هایی که گریه میکردی باید بغلت میکردم سرت و میذاشتی رو شونم راه میرفتم

 

تا آروم بشی.میدونم خیلی زود دلم واسه این روزها هم تنگ میشه .حسرت روزایی و دارم که نتونستم

 

کنارت بمونم و صبح وقتی از خواب بلند میشی با لبخند قشنگت بهم صبح بخیر بگی باشم و لذت ببرم.

 

یه دنیا افسوس

*****

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی
******

این روزها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zamazam
5 بهمن 91 15:59
begrdam...cheghad zod gozashte
manam delam vase bache gi haye sasan tang shode





آره عزیزم خیلی زود گذشته حیف
مامانی
8 بهمن 91 16:32
سلام به آنیسا جون و مامانش ببخشید دیر سر زدم تولدت مبارک ایشالا صدساله بشی