anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

مسابقه نی نی و شکلک

1391/4/5 8:26
نویسنده : مامان آنیسا
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسی ماچچند وقت پیش مامان یکی از عکسات و که ماهی جون شدی و تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت دادنیشخندروند مسابقه اینجوری بود که باید هر کسی تو وبلاگ خودش و بقیه نی نی وبلاگیا تبلیغ می کرد اکثرا" هم به همه آشناهاشون گفته بودن که موقع رای گیری بیان رای بدن مامان چون فقط تو اداره اینترنت داره کلی سرش شلوغ شد نتونست برات تبلیغ کنه حتی به دوستامم که نت داشتن نگفتم که برن رای بدنخجالترای گیری که تموم شد رفتم یه سری زدم کلی هم ناراحت بودم که وقتی تبلیغ نکردم چرا اصلا" شرکت دادمت اماااا..................شما از ٤٠ نفر شرکت کننده نفر چهارم شده بودی که یک رای مال من و بقیه رای هار و همه نی نی وبلاگیای عزیز به عکست داده بودن و تو تنها شرکت کننده ای بودی که عمه و عمو خاله ...بهش رای نداده بودن و همه کسایی که رای داده بودن واقعا" از عکست خوششون اومده بودعزیز دلم تو واسه من همیشه اولی یه دونه ای عزیزم این اولین مسابقه زندگیت بود که بدون هیچ گونه تقلب و پارتی بازی موفق شدی عاشقتم یه عالمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پریسا
22 تیر 91 11:52
عزیزم ببخشید نمی دونستم که منم می تونم رای بدم تو نی نی خوشگل ماییییییی
مامان زهره
26 تیر 91 14:15
عزيزم ناراحت نشو.گلم من هم الكي الكي گل پسري را شركت دادم و اول شديم ولي باور كن ديگه تصميم گرفتم توي اين مسابقه ها شركن نكنم چون وقت زيادي از آدم مي گيره كه به جاي اون مي توني بهترين كارا را بكني.
مامان شایان
2 مرداد 91 23:41
لیاقت اول شدنو هم داشت این شاهزادت