anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

گذر ایام در عید 91

1391/1/19 7:43
نویسنده : مامان آنیسا
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانniniweblog.comامسال عید هم گذشت البته مثل سال قبل با وجود شما خوب و خوش و با خیر و برکت گذشت مامان قربون قدم نازت بره که واسه مامان و بابا کلی خوبی و برکت به همراه داشتی قدمت رو چشمم نفسمprayingروز اول هممون سحر خیز بودیم لحظه تحویل سال من و بابائی کنار هم نشسته بودیم و طبق این ششمین عیدی که با هم بودیم دستمون تو دست هم بود هر چی میخواستیم تو هم دستمون و بگیری اما امون نمی دادی و همش فرار می کردی و می خواستی شیطونی کنیniniweblog.comبه خاطر همین کلا تو بغلمون نگهت داشتیم و همین که سال تحویل شد فرار کردیniniweblog.comبعدش خوابیدی و قبل از ظهر رفتیم خونه مادر جونی (مامان مامان)بعدش هم خونه پدر جون شما هم عیدی هات و گرفتیniniweblog.comنهار اونجا موندیم و بعد از ظهر هم رفتیم خونه چند تا از فامیلای بابایی بعدشم انقد خسته شده بودی تو ماشین خوابت برد و اومدیم خونه خودمون خوابیدی حسابیخوابخلاصه عزیزم چند روز عید هم گذشت مهمونی رفتیم مهمونی دادیم خوب بود.سیزده بدر هم رفتیم خونه خاله مامان خیلی خوش گذشت چون اولین بارت بود زیرآفتاب تو باغ قدم میزدی و کلی هم بهت خوش گذشتniniweblog.comعزیزم انشااله امسال سال خوبی واسه هممون باشه هیچ غصه ای تو دلمون نداشته باشیم مامان عاشقت نفسمniniweblog.com

خدا نوشت:خدا جونم دلم میخواد محکم بغلم کنی تو گوشم زمزمه کنی سهم توئه از هیچی نترس من به تو بخشیدمش اون مال توئه از وجودته نگران نباش خدا جونم برام حفظش کن برام سالم نگهش دار نفسم به نفسش بنده دلم گرفته دلم غصه داره قول بده تواین سال جدید غصه رو از دلم پاک کنی دوای دردم پیش خودتهpraying

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رهام
31 فروردین 91 11:02
سال نوتون مبارك.عكس جديد آنيسا جون برامن بزار
مامان رهام
31 فروردین 91 11:03
سلام سال نوتون مبارك عكس جديد آنيسا جونو برامون بزار لطفا