anisaanisa، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

حکایت من و بی خوابی تو...

1390/10/1 11:24
نویسنده : مامان آنیسا
391 بازدید
اشتراک گذاری

شب که میشه starبا هزار سلام و صلوات مقدمات خوابت و فراهم میکنم که اگه خدا بخواد خوب بخوابی و من فلک زده ام یه دو ساعت راحت بخوابمنیشخندمی برمت حموم شیر گرم بهت میدم دندونات و میشورمsilly خوشمل خوشمل میخوابونمتsleepy خونه هم میشه عین خونه ارواح از دیوار صدا در میاد از من و بابات صدا در نمیادstraight faceساکتبه بابائی میگم یعنی میشه امشب خوب بخوابه میگه دعا میکنم خوب بخوابهoh go onدو ساعت که می خوابی شروع می کنی نقی می زنی منم پیش پیش پستونک بوس دوباره خوابsleepyrolling eyesدو ساعت دیگه گریه کوتاه پیش پیش پستونک آب بوسrolling eyessleepyبار سوم پیش پیش گریه با عصبانیت پستونک پرتش میکنی مامان بیچاره بگرده تا صبح شاید پیداش کنهwaitingآب پس میزنی شیر میخوریprayingخدا رو شکر این روال اگه خیلی دختر خوبی باشی تا صبح ادامه داره اگه مثل چند شب پیش کلا" بیخواب باشی که ساعت ٢٠/٤ صبح بیدار میشی تا ٣٠/٦ انگشت تو چشم مامان میکنی موهام و میکشی صبح که مامانت درب و داغون میخواد بره سر کارImageشما میخوابیsleepyمنم میرم سر کارyawnبخوابی نخوابی مامان و با با عاشقتن حالا خوب بخوابی بهتر دیگهنیشخندصبح به بابائی میگم دعات کار نکرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)